tirsdag 11. august 2009

Logger på etter sommeren

Da nærmer enda en sommerferie seg slutten og det er på tide å logge på igjen. Starter på skolen igjen neste onsdag så det er fortsatt over en uke igjen, men det er mye som skal gjøres før det. I dag startet jeg med en sen frokost sammen med den digitale spørretimen til Bård Vegar og Audun fra SV. Spennende og lærerikt og som alle gode politikere er de veldig gode på å vri og vende ting slik at SV kommer godt fram.

Etter litt rydding i heimen har jeg nå dratt opp på kontoret til Pedagogstudente HiB og sitter nå her og oppdaterer bloggen etter å ha koblet opp dataen der. Må organiseres litt her også, men det vi trenger mest er noen stoler. Nå får søppelbøtta fungere midlertidlig. Det blir en spennende oppstart på skoleåret nå som jeg er med i ververunden til PS og skal prøve å holde oversikten i den kommende valgkampen. Jeg må si jeg gleder meg til den kommende høsten. Er veldig klar for å komme i gang med noe igjen!